PRIVIREA LUI ISUS

În Evanghelia dupa Luca scrie:
Dar Petru a spus: „Omule, nu stiu despre ce vorbesti”. În acel moment, chiar în timp ce vorbea, un cocos a cotcodacit, iar Domnul s-a întors si a privit drept spre Petru… iar Petru a iesit afara si a plâns.
M-am înteles întotdeauna bine cu Domnul. Conversez tot timpul cu el, îi multumesc, îi implor adevarul.
Dar am avut întotdeauna sentimentul ca doreste sa-l privesc în fata… Iar eu nu pot. Chiar si când îi vorbesc, ma uit în alta parte atunci când simt ca el ma priveste direct. Ma tem de fiecare data ca voi descoperi o acuzatie nerostita în ochii sai, pentru vreun pacat nemarturisit. Sau poate vreo cerere: poate ca asteapta ceva de la mine.
Într-o zi, mi-am adunat tot curajul si l-am privit în ochi! Nu exista nici o acuzatie, nici o cerere. Singurul mesaj pe care îl puteai citi în ochii lui era: „Te iubesc”.
La fel ca si Petru, am iesit afara si am plâns.

ANTHONY DE MELLO – CANTECUL PASARII

Lasă un răspuns

