smile!

O tanara proaspat casatorita se plange sotului ei: -Gata! M-am saturat! Eu fac toata treaba in casa asta: eu gatesc, eu spal, eu calc, eu fac curat in toata casa… Parca as fi o cenusareasa! Sotul ii raspunde: -Vezi, draga mea?! Nu ti-am promis eu ca o sa ai o viata ca’n povesti?

Azi fata mea a implinit 21 de ani si i-am dat ultima pensie alimentara, asa ca am chemat-o si i-am zis: „Fetita mea, vreau sa te duci la maica-ta cu cecul asta si sa-i spui ca asta este ultimul cec pe care-l mai primeste de la mine! Sa vii sa-mi spui ce mutra face.”
Cind fiica mea s-a intors, am intrebat-o: „Ce ti-a zis vrajitoarea de maica-ta si ce fatza a facut?”
-Mi-a zis ca astepta ziua asta, ca sa-ti spuna ca nu esti tu tatal meu!

Cea mai grozava zi este MAINE .
Maine o sa facem sport, o sa ne apucam de invatatura, o sa muncim cu sarg, o a incepem sa citim o carte, n-o sa mai mancam dupa sase seara…
Dar nu stiu cum se face, ca atunci cand ne trezim, este mereu ASTAZI !!!

Doi copii discuta:
-Ce vrei sa te faci cand o sa cresti mare?
-Ma fac idiot!!!
-De ce?
-Pai tatal meu tot mereu zice: uite la idiotul ala ce masina are, ce femeie buna are idiotul celalalt, idiotii astia sunt plini de bani…
 
Discutie pe un site de matrimoniale:
– Sunt inalta, frumoasa, desteapta…
– Iti place sexu’?
– Bineinteles!
– Faci 69?
– Da, peste cateva saptamani!
 
Intră un rus într-un bar din Germania.
Cere o bere, barmanul aşează pe bar un cartonaş – suport de pahar şi peste el aşează o halbă. Bea rusul berea, o cere pe a doua.
Barmanul se uită pe bar, nici urmă de cartonaş. Pune alt cartonaş pe bar şi halba deasupra. Rusul bea şi o cere pe a treia. Se uită barmanul pe bar, cartonaşul a dispărut. Se gândeşte puţin barmanul: „Ăsta mă lasă fără cartonaşe, îi pun berea direct pe bar.” Aşa şi face.
Bea rusul berea, se uită sub halba goală şi zice:
– Niet biscuit???
 
Realitate romaneasca:
Cand a venit la mine amantul, a vazut tot blocul. Iar cand au intrat hotii, toti dormeau!
 
 

 

 

Lasă un răspuns

